به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نحوه استفاده از لوازم ورزشی پارک

    ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود یک راه افزایش تحرک و فعالیت ورزشی، استفاده از محیط پارک ها و فضای سبز، خصوصا وسایل کمک ورزشی موجود در آن ها است که با توجه به نصب آن ها در فضای باز و سبز پارک و قابلیت استفاده گروهی از آن ها، استفاده از این چنین وسیله ها را با استقبال شهروندان روبرو ساخته است.

    دستگاه تخته شکم

    با دستگاه تخته شکم میتوان براي تقویت و افزایش انعطاف پذیری ماهیچه های شکم و پشت و سوزاندن و کم کردن چربی شکم و کمر، مناسب براي تقویت ماهیچه های شکم و زیبای اندام استفاده کرد.

    مچ پاها را در مقر پاها قرار داده و پس از اطمینان از تعادل بر روی تخته شکم خوابیده و حرکت دراز نشست را به آرامی انجام دهید. سنین مختلف میتوانند دستگاه بدن سازی تخته شکم را استفاده کنند.

    دستگاه ماساژور

    دستگاه ماساژور برای تقویت کمر، ماساژ دادن ماهیچه های کمر و ماساژ کامل عضلات پشتی بدن، سیستم عصبی مرکزي، بر طرف کردن خستگی و لایروبی کانال ها و رگ های خونی و سیستم گردش خون کاربرد دارد.

    براي ماساژ بدن اول مقابل هر یک از قسمت های دستگاه ماساژور ایستاده و بعد بدن خود را به آرامی به طرف بالا و پائین و چپ و راست حرکت دهید. ورزش‌کار باید به این نکته توجه کند که بدن خود را به آرامی حرکت دهد. دستگاه بدن سازی ماساژور براي جوانان، اشخاص میان سال و بزرگسالان مناسب میباشد .

    دستگاه چرخ و فلک دو تایی

    دستگاه چرخ وفلک دوتایی براي تقویت ماهیچه های بدن در قسمت بالا تنه و افزایش انعطاف پذیری و تحریک مفصل های شانه و عضلات، گردش سریع خون در کلیه عروق بدن و قلب مناسب است. باید توجه داشت که حرکات باید به آرامی و با تمرکز انجام شود و هر دورانی به چپ و راست، باید با تنفس عمیق همراه باشد.

    دستگاه گام زن دست و پا

    براي تقویت عملکرد قلبی و ریوی و همچنين سوزاندن چربی مطلوب است .مناسب براي تمام سنین( به جز افرادی که دچار پوکی استخوان هستند به علت احتمال زمین خوردن وشکستگی)

    دستگیره دستگاه را بگیرید و با توجه یک پای خود را روی پدال قرار داده و هنگامیکه پایتان ثابت شد پای دیگرتان را روی پدال ديگر بگذارید و دستگیره¬ها را بگیرید. این حرکت شبیه قدم زدن عادی است و دست و پای مخالف به صورت هم زمان حرکت مینمایند.

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لوازم ورزشی

    malihe
    پنجشنبه 17 مهر 1399 - 7:59
    بازدید : 318

    زیباسازی شهر با گلدان های شهری مدرن

    گلدان شهری یکی از عوامل زیبایی شهر، پارک، فضای بالکن، محیط باز ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری است. همانطور که می دانید تنوع متریال در ساخت گلدان شهری بسیار بالاست و همین امر خرید گلدان شهری را کمی سخت می نماید. کامپوزیت، فایبرگلاس، پلاستیک، بتن، سیمان، سنگ و ... همگی در ساخت گلدان شهری استفاده می شوند. با اینکه قیمت گلدان شهری سیمانی، بتنی و سنگی بیشتر است اما برای استفاده در مکان های عمومی گزینه های بهتری هستند زیرا وزن بالای آن از به سرقت رفتن آن جلوگیری می کند.

     قبل از اینکه وارد حوزه شهرسازی و زیباسازی فضای شهری شویم باید تعریف مشخصی از زیباسازی را ارائه دهیم. در شهرهای کشورهای خارجی استفاده از مبلمان شهری برای زیباسازی شهر مقوله ای است که از آن برای ارتقاء کیفیت زندگی شهر و شهروندان و بالا بردن کیفیت بصری منظر شهری استفاده می شود.

    زیباسازی شهر یک هنر است و یک موضوع کاملا تخصصی است لذا این امر به متخصصین نیاز دارد و نمی توان سلیقه شخصی خود را در آن دخیل نمود.

    محیط شهری علاوه بر نیازهای فیزیکی شهروندان نیازهای روحی و روانی آن ها را نیز به نوعی برآورده می کند. یکی از راه های پاسخگویی به این نیاز، بکار گیری مبلمان شهری مناسب می باشد.

    مبلمان شهری مناسب و زیبا راهی برای ترویج جاذبه های توریستی و بهبود وضعیت اقتصادی شهر نیز می باشد. اگر قوانین و ضوابط طراحی و چیدمان مبلمان شهری زیبا رعایت گردد می تواند موجب جاذبه مکان های شهری شده  و نیز موجب رونق صنعت گردشگری شود

    بدون شک نقش گلدان های شهری در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است چرا که با نصب و جانمایی گلدان های شهری زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پر از زیبایی و نشاط داشته باشیم. در بسیاری از این موارد نیاز به هزینه های خیلی سنگین نیست بلکه می توان با کمک شهروندان و همکاری و مشارکت آنان در صرف هزینه و اجرا این مهم را عملی نمود.

    گلدان ها با اهداف مختلف در شهر جانمایی می شوند بعضی از آن ها جهت زیبایی دکوراسیون چیده شده و بعضی جهت محافظت در محل هایی گذاشته می شوند که مانع ورود، دید و ترافیک شوند.

    گلدان ها می توانند در پارک ها، هتل ها، خیابان ها، اماکن تجاری و مسکونی، تفریحی، توریستی، آموزشی و ... استفاده شوند.

    در طراحی و تولید گلدان های شهری، باید شکل و مصالح مناسب برای آن ها را مورد توجه قرار داد شکل گلدان ها بهتر است به صورت مدور و دایره ای باشند تا در هنگام جابه جایی راحت تر حمل شوند، گلدان هایی با گوشه های تیز توصیه نمی شود.

    موضوع دیگر مصالح به کار رفته برای آن ها می باشد. این مصالح می باید در برابر هوازدگی  و تغییرات اقلیمی مقاوم بوده و همخوانی خود را با محیط اطراف به لحاظ زیبایی بصری نیز حفظ کنند. لذا بتن و سنگ از بهترین مصالح به کار رفته در این گلدان ها می باشند، زیرا فلزات در مناطق گرمسیری گرم شده و مانع رشد گیاهان می شود. بتن می تواند در مقابل ضربه های ناشی از جابه جایی، وندالیسم، خلل و فرج ایجاد شده در تغییرات اقلیمی، کثیف شدن آن و ... مقاومت کرده و دوام آن ها را بیشتر نماید.

    کلام آخر

    خرید گلدان شهری پلاستیکی، سیمانی، کامپوزیت و فایبرگلاس برای بالکن ها، باغ و ویلا گزینه بهتری است چرا که رنگ بندی متنوعی داشته و قیمت پایین تری دارند. مدل های دیگری از انواع گلدان شهری نیز وجود دارد. در صورت نیاز به مشاهده تنوع محصولات ما می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    گلدان شهری

    malihe
    پنجشنبه 17 مهر 1399 - 7:43
    بازدید : 314

    نحوه تولید نیمکت پارکی

    خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. در فرآيند توليد صندلی فلزی فضای باز اين امر به صورت هاي مختلفي انجام مي شود که نوع تولید آن و متریال به کار رفته در آن نیمکتهای پارکی  را از هم متمایز می کند .

    حالت اول : توليد نيمكت پارکی لوله ای  :

    نیمكتهاي لوله اي پاركي با مدلهاي مختلف به وسيله خمكاري و جوشكاري طراحي و توليد مي شود . معمولا نيمكتهاي لوله اي داراي پايه هاي بلندي هستند كه در داخل بتن در محل نصب فرو مي رود و فيكس مي شود بنابراين قابل جابجايي نيستند . ولي مدلهايي هم قابل توليد هستند كه به زمين پيچ مي شوند و قابل جابجايي هستند .

    استفاده از زانو ، درپوش ، حلقه لوله اي و …. در اين نوع نيمكتها معمول است .

    يك مدل از نيمكتهاي لوله اي كه به نيمكت آرامش نيز معروف است ni 27 حالت متحرك در قسمت نشيمن وجود دارد که به عقب و جلو تاب مي خورد و اين مدل با استقبال خوبي مواجه شده است .

    حالت دوم : توليد نيمكت پاركي cnc

    تولید نیمکت پارکی cnc سي ان سي  امري است بسيار حساس و دقيق است كه نيازمند دستگاه برشكاري دقيق می باشد تا شكل بغلي قطعات برش شده زيبا ، هم شكل ، دقيقا هم اندازه و با كمترين پرتي ممكن انجام شود .

    لبه هاي برش شده ورقهاي فولادي بسيار تميز مي باشد به صورتي كه نيازي به سنگزني و تميز كاري ندارد ، اما به جهت بالاتر بردن كيفيت پس از برشكاري لبه هاي قطعات برشكاري شده سنگ زني و پرداخت مي شود . اين كار در مورد قطعات ريز و كوچك بيشتر مرسوم است .

    معمولا در توليد نيمكتهاي فلزي پاركي cnc از ورق ٦ فولادي استفاده مي شود كه داراي استقامت و ايستايي بسيار خوبي است و مقاومت بسيار بالايي در برابر خم شدن و كج شدن دارد .

    نحوه توليد اين نوع از صندليهاي پاركي به اين نحو است كه در ابتدا طرح كلي اين صندلي هاي فضاي باز در نرم افزار كتيا به صورت سه بعدي طراحي مي شود و جزييات آن مورد بررسي دقيق و اصلاحات قرار مي گيرد سپس قطعات بغلي آن جهت برشكاري روي ورق فولادي st37 با ضخامت ٦ ميل با نرم افزاري خاص چيدمان مي شود تا در بهترين حالت استفاده از ورق و كمترين پرتي قرار بگيرد . سپس فايل چيدمان شده به دستگاه برش داده مي شود و ورق فولادي در دستگاه قرار مي گيرد تا عمليات برش شروع شود .

    پس از اتمام برشكاري قطعات بغلي نيمكت پاركي سي ان سي ما آماده است و پس از سنگ زني آماده جوشكاري و نصب متعلقات می شود .

    حالت سوم : توليد نيمکت پاركي چدني يا نيمكت پاركي داكتيل :

    مشخصه اصلي نيمكتهاي پاركي چدني در بغلي چدني آنهاست كه با طرح هاي مختلفي قابل توليد هستند كه به وسيله ريخته گري چدن انجام مي شود ، بقيه مراحل مونتاژ اين محصول با نيمكتهاي ديگر مشابه است . نيمكت چدني پاركي از نظر وزني از مدلهاي ديگر سنگين تراست و اين امر سرقت آنها را بسيار مشكل مي كند ، علاوه بر اين از نظر شكل ظاهري نيز بسيار شكيل و زيباست و مورد پسند همگان قرار مي گيرد علی الخصوص وقتی از ست نیمکت پارکی و مخزن زباله پارکی چدنی استفاده شود . در نشيمن و پشتي صندلي هاي چدني فضاي باز از فلز و پروفيل استفاده نمي شود و از چوب و چوب پلاست استفاده مي شود .

    سخن پایانی

    انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است.

    ایمن ترافیک کالا انواع نیمکت پارکی با تنوع و کیفیت بالا را در این فروشگاه عرضه می دارد. برای خرید انواع نیمکت پارکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    نیمکت پارک

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 18:48
    بازدید : 287

    تاب سرسره کودک

    یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. همچنین برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند.

    چرا تجهیزات خانه بازی کودکان، باید سبک و قابل حمل باشد؟

    همان‌ طور ‌که گفتیم خانه‌ بازی کودک مکانی است که کودکان زمان زیادی از وقت روزانۀ خود را در آنجا می‌گذارنند. بعضی از این مکان‌ها فضای نسبتاً محدودی دارند و باید در چیدمان آن‌ها بسیار دقت کرد. به‌علاوه نمی‌توان از وسایل بسیار متنوعی در آن‌ها استفاده کرد. در نتیجه ممکن است کم‌کم تجهیزات خانه بازی کودکان و بازی با لوازم پلی اتیلن برای کودکان تکراری شود.

    شن بازی کودکان و فواید آن

    در این میان، چیزی که می‌تواند فضا را از تکراری و خسته‌کننده بودن نجات دهد، تغییر در چیدمان خانه‌های مشاغل و مهد کودک‌هاست.

    وسایلی مثل پمپ گاز اسباب بازی کودک و پمپ بنزین اسباب بازی کودک در عین سبکی و قابل حمل بودن، هم می‌توانند جلوۀ خوبی به خانه‌های بازی بدهند و هم فضای کمی را اشغال کنند. به‌علاوه جزو وسایل مورد علاقه کودکان نیز هستند.

    نکاتی درباره ایمن بودن تجهیزات مهد کودک

    نداشتن لبه‌های تیز و برنده؛

    داشتن پوشش‌های حفاظتی مناسبی مثل تکیه‌گاه و کمربند محافظ در تاب‌ها؛

    مناسب‌بودن ارتفاع پله‌ها در وسایلی مثل سرسره‌ها؛

    کم‌بودن فاصله نشیمنگاه تا زمین در صندلی‌ها.

    چطور آسیب‌دیدن کودکان را هنگام استفاده از لوازم مهد کودک کاهش دهیم

    استفاده از وسایلی که مناسب سن کودکان باشد، بسیار اهمیت دارد. امروزه در مهد کودک‌ها کودکانی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند. به همین دلیل وسایل بازی مختلفی هم مناسب با این رده‌های سنی تهیه می‌شود. نکته مهم این است که به کودکان آموزش دهیم که حتماً از وسایل بازی مناسب سن خود استفاده کنند. در کنار آن، باید این وسایل بازی ویژگی‌‌هایی داشته باشند. مثلاً گذاشتن تاب‌هایی با ارتفاع زیاد در مهد کودک‌ها مناسب نیست.

    نکاتی که والدین در انتخاب مهد کودک فرزندان خود باید به آن‌ها توجه کنند

    تمام مواردی که پیش از این ذکر شد، نکاتی است که والدین هم باید در انتخاب مهد کودک فرزندانشان به آن‌ها توجه کنند. والدین باید با لوازم مهد کودک و تجهیزات خانه بازی کودک آشنایی کافی داشته باشند و بدانند چه وسایلی برای سن فرزندشان مناسب است. آن‌ها باید به دقت بررسی کنند این وسایل در مهد کودکی که فرزندشان را به آن می‌سپارند حتماً وجود داشته باشد. به علاوه باید به تمیز بودن این وسایل و اینکه از چه جنس و رنگی تهیه شده‌اند و اینکه آیا نکات ایمنی در خرید تجهیزات مهد کودک مد نظرشان رعایت شده است یا خیر، توجه کنند.

    خرید لوازم بازی خانگی و مهد کودک

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره و لوازم بازی کودکان محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    تاب سرسره کودک

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 18:35
    بازدید : 332

    آلاچیق ها

    با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند.

    در پارکهای عمومی ، فضاهای بزرگ و … اطاقکهایی که کاملا با مصالح ساختمانی بنای منازل متفاوت می باشد ، ساخته می شود که نقش آنها نوعی سایه بان و یا استراحت گاهی موقتی برای عابرین است.

    معمولا در ساختمان این گونه اطاقک ها (آلاچیق) ، نکاتی را که از نظر چشم انداز و برخورداری از زیبایی منطقه ضروری می باشد ، مورد توجه قرار می دهند. گاهی در میان یا کنار این گونه آلاچیق ها ، حوضچه های کوچکی احداث یا در وسط آن از درختان پا بلند که بتوان در بالای آن چتری به منظور ایجاد سایه و تنوع در یکنواختی ایجاد نماید ، غرس می کنند. معمولا محل نصب یا برپا داشتن آلاچیق ها یک فرمول مشخص و کاملا تثبیت شده ای ندارد. گاهی آلاچیق ها را کنار استخرهای بزرگ ، آب نماها یا بر فراز بلندی در باغ ، در میان توده ای از درختان که حالت جنگلی دارند ، بنا می کنند. به طور کلی تاریخچه احداث آلاچیق به طور مستند در آثار باقی مانده ، چندان مشخص نیست. ولی از اوایل قرن هفدهم ، کم و بیش در برخی از باغات و قصر ها ، اطاقکی را دور از محل ساختمان به عنوان نشستن گاه میان روز و یا خلوت گاه می ساخته اند و برای تزئین داخلی یا خارجی آن از گلدان های گل استفاده می شده است. به عنوان مثال آلاچیق معروف باغ نیمانس در ساسکس انگلستان به سبک ایتالیایی همراه با ستون ها یا آلاچیق هایی به سبک کیوکس های شرقی در باغ سزین کوت در گوسیسترشیر کنار زمین بازی تنیس است. شکل و محل تعبیه آلاچیق ، بستگی به موقعیت زمین ، سلیقه طراح و شناخت چگونگی هم آهنگی با یکدیگر عوامل موجود را در باغ دارد..

    چگونگی طراحی یک آلاچیق

    برای احداث داربست ، آلاچیق و دیگر فرم هایی که بتواند در نقش سایه انداز را داشته باشند ، از انواع مصالح ساختمانی استفاده می شود. ولی همان گونه که قبلا توضیح داده شد ، آلاچیق ها علاوه بر سرپناه و سایه انداز بایستی به نحوی نقش پناهگاه را نیز داشته باشد. بنابراین پی یا پایه های آلاچیق را تا ارتفاع نیم متر با سنگ ، آجر یا بتون بالا آورده و در روی آنها به آنواع و اشکال مختلف ، دیواره و طاق را با مصالحی از قبیل آهن گرد یا تسمه ای ، نبشی و چوب خراطی شده یا طبیعی به ارتفاع حداکثر دو و نیم متر بنا می کنند. نقشه ساختمانی آلاچیق را بصورت چند ضلعی منظم ، مربع ، دایره یا مستطیل و … با طاق گنبدی یا ساده ترین آن به طور مسطح طراحی کرده و می سازند. دیواره های آلاچیق توسط گیاهانی ( رونده یا پیچنده ) به منظور ایجاد سایه ، محصور می شوند. لذا در فواصل معینی از ستون ها یا پایه های آلاچیق ، گیاهانی سریع الرشد کاشته می شود. گاهی به جای گیاهان زینتی از برخی درختان میوه ماننده مو و یا درختانی که بتوان به آنها فرم داد ، کاشته می شوند. در داخل آلاچیق ، می توان از میز و صندلی های چوبی ( که امکان دارد این چوب ها به اشکال طبیعی تزئین شود) ، سنگی یا سکوبندی (چوبی ، بتونی ، آجری ، سنگی ) استفاده کرد. معمولا کف آلاچیق را از آجر ، سرامیک ، بتون ، شن های رنگی یا ساده و … همانند آنواع دال های خیابان ها ، مفروش می نمایند . دور تا دور آلاچیق را  با عرض حدود یک متر ، با انواع مصالح ساختمانی و تزئیناتی که هماهنگ با طرح عمومی باغ یا پارک می باشد ، مفروش می کنند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت و انوع مبلمان شهری را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    آلاچیق

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 18:16
    بازدید : 326

    عجیب ترین سرسره های دنیا

    یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است..

    سر خوردن و لذت بردن از بازی روی سرسره یکی از سرگرمی های دوران کودکی هر انسانی است که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشود. یکی از وسایلی که در دوران کودکی طرفداران بسیار زیادی داشت سرسره بود که معمولا صفی طولانی همیشه در پشت آن وجود داشت. این روزها سرسره ها به محلی برای جذب توریست تبدیل شده اند و مدل های ترسناک و یا منحصر به فرد آن ها سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. با ما همراه باشید تا با تعدادی از عجیب ترین سرسره های دنیا آشنا شوید.

    سرسره در فرودگاه

    یکی از جالبترین طرح هایی که برای سرسره ها ارائه شده است را می توان در فرودگاه سنگاپور دید. این سرسره ها از دو بخش کوتاه و بلند ساخته شده اند و بلندترین سرسره این فرودگاه نزدیک به 20 متر ارتفاع دارد که بلندترین سرسره در فرودگاه های کل دنیا و البته بلندترین سرسره سنگاپور نام گرفته است. سرسره دوم البته تنها 8 متر ارتفاع دارد و بیشتر بچه ها از آن استفاده می کنند. سرسره بلندتر طبقه سوم فرودگاه را به طبقه اول متصل می کند.

    ترسناک ترین سرسره دنیا

    برزیل کشوری است که مردم آن علاقه خاصی به سرسره دارند و البته ترسناکترین آن ها نیز در این کشور قرار گرفته است. این سرسره در یکی از بزرگترین پارک های آمریکای جنوبی نصب شده است و نزدیک به 41 متر ارتفاع دارد. این ارتفاع تقریبا برابر با یک ساختمان 14 طبقه است. این سرسره با این ارتفاع شما را تنها در 5 ثانیه به پایین مسیر می رساند و همچنین سرعتی که افراد روی آن دارند نزدیک به 105 کیلومتر بر ساعت است.

    بلندترین سرسره دنیا

    ژاپن کشوری است که بزرگترین سرسره دنیا را در دل خود قرار داده است. این سرسره نزدیک به 80 متر ارتفاع دارد و نمایی متفاوت را از منطقه "کیشیو" را نشان می دهد. بسیاری از افرادی که از این سرسره استفاده کرده اند از ترسناک بودن آن می گویند و این که سوار شدن در این سرسره بسیار بلند حس متفاوتی را به افراد القا می کند.

    راه پله سرسره ای

    "الکس میچالیس" طراح انگلیسی است که یکی از جالب ترین سرسره های دنیا را طراحی کرده است. سرسره او تنها تفاوتش آن است که در خانه و کنار راه پله اتاق کودکان نصب شده است. او این سرسره را برای فرزندانش طراحی کرده است و البته می گوید آن را به گونه ای طراحی کرده است که همه بتوانند استفاده کنند. سرسره خانه او یکی از معروف ترین ها در دنیا است.

    در این مقاله شما را با عجیب ترین سرسره های دنیا آشنا کردیم. قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است.  در صورتی که قصد خرید انواع تاب سرسره فلزی و یا پلاستیکی را دارید می توانید به فروشگاه ایمن ترافیک کالا سر بزنید و در صورت نیاز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    تاب سرسره

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:48
    بازدید : 301

    مواد و مصالح مورد نیاز ساخت آبخوری

    قیمت آبخوری بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. در ساخت آبخوری بايد از مواد بادوام و با كیفیت مرغوب مانند سنگ، بتون، آجر و فلزاتي از قبیل مس، برنز، چدن و استیل كه طول عمر آنها 01 سال يا بیشتر است استفاده گردد. مواد مورد استفاده در مقابل فرسايش و خوردگي مقاوم و همچنین متناسب با ديگر وسايل و مبلمان شهری موجود در خیابان باشند. بهتر است رنگ و ماده سازنده آن با تركیب رنگ و مواد مورد استفاده در ديوارنوشته ها در تضاد باشد تا جذابیت بیشتری ايجاد نمايد.

    پايداري

    آبخوری ها بايد دارای شیرفلکه يا اهرم باشند (با آب قطع كن اتوماتیک) كه برای كنترل جريان آب يا به حداقل رساندن مصرف آن و صرفه جويي بتوان به آساني از آن استفاده كرد؛

    برای كاهش هزينه های تأسیسات زيربنايي بهتر است آبخوريها همراه با ديگر تسهیلات استفاده از آب بنا شوند.

    فولاد و آلومینیوم استفاده شده در ساخت آنها بايد در پايان عمر مصرفي شان قابل بازيافت باشند؛

    تا آنجا كه امکان داشته باشد از مصالح و تولیدات محلي استفاده شود.

    نصب آبخوری در فضاهای عمومي مزایای اقتصادی، زيست محيطي و بهداشتي بسیاری را به همراه دارد.

    استانداردهاي توصيه شده

    آبخوری ها بايد:

    طوری طراحي شوند كه از طريق يک صفحه فزاينده مقاوم در برابر تخريب بر روی يک بلوك بتوني نصب گردند تا در صورت نیاز به جايگزيني از كندن بلوكه بتوني جلوگیری شود؛

    از فولاد ضد زنگ نوع 603 ساخته شوند؛

    شیرآلات دارای گواهي تايید و مطابق استاندارد باشند.

    مزاياي نصب آبخوري در سطح شهرها

    كمبود آبخوری های عمومي منحصر به يک شهر خاص نیست. طي چند دهه گذشته آبخوری های عمومي نمود چنداني در فضاهای شهری نداشته اند و به تبع آن دانش عمومي نیز در مورد اهمیت سرمايه گذاری در سیستم های آب آشامیدني كه آب سالم، تمیز و مقرون به صرفه را به راحتي در اختیار شهروندان مي گذارند كمرنگ شده است.

    تقويت آبخوری های عمومي در سطح شهرها مزايای متعددی را به همراه دارد: ارائه خدمات به ساكنان و گردشگراني كه نیاز به نوشیدن آب سالم دارند، جايگزين مناسب برای نوشیدني های شیرين هم در مدارس و هم در اطراف شهر، حفظ آثار تاريخي شهرها با احیای آبخوری های قديمي سطح شهر و همچنین صرفه جويي در هزينه ها. برای مثال، در آمريکا، هزينه تصفیه و تأمین آب لوله كشي هر گالن، بطور میانگین دو سنت در نظر گرفته شده است كه اين رقم در مقايسه با آب بطری بسیار ناچیز است. چنانچه هزينه های جمع آوری، حمل و نقل، بازيافت و دفع بطری های پلاستیکي را محاسبه كنیم، نصب آبخوری های بیشتر در سطح شهرها

    صرفه جويي در منابع شهری و كاهش اثرات زيست محیطي را در پي خواهد داشت زيرا تصفیه، بسته بندی و حمل و نقل بطری های آب در مقايسه با شیرهای آب استاندارد حجم زيادی از سوخت های فسیلي را به خود اختصاص مي دهند. علاوه براين، ارتباط بین تأمین آب آشامیدني و چاقي موضوعي است كه به طور جدی در حال بررسي مي باشد و توجه جامعه پزشکي را به خود جلب كرده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز دسترسي به آب آشامیدني را يک حق اساسي برای بشر مي داند. در صورت در دسترس نبودن آب آشامیدني، افراد مجبور خواهند شد كه عطش خود را با نوشیدني های شیرين و پركالری كه به وفور يافت مي شوند فرونشانند و در نتیجه موجبات چاقي آنان را فراهم خواهد آورد.

    کلام آخر

    آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد.

     ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید.

    مبلمان شهری

    malihe
    چهارشنبه 16 مهر 1399 - 17:35
    بازدید : 280

    کله قندی، آشنای زیبا

    کله قندی ترافیکی، از جمله تجهیزات ترافیکی است که شکلی مخروطی دارد و به گونه‌ای ساخته شده است که سطح مقطع بزرگ آن روی زمین قرار می‌گیرد و هرچه رو به بالاتر می‌رود، باریک‌تر می‌شود، به نحوی که نوک آن مانند یک برج دست ساز انسان باریک است. برای آشنایی با مخروط ترافیکی و خرید کله قندی ترافیکی با ما همراه باشید.

    پرکاربرد بودن، یکی از خاصیت‌هایی است که کله قندی را به عنوان یکی از تجهیزات مهم ترافیکی معرفی کرده است. هدایت ترافیک وسایل نقلیه در مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار دادن به رانندگان وسایل نقلیه و جداسازی مسیرها از یکدیگر، از جمله کارکردهای کله قندی است. ضمن اینکه شکل ظاهری و وجود برچسب های رنگی روی بدنه کله قندی باعث می‌شود تا هم در روز و هم در شب، رانندگان به خوبی کله قندی را در مسیر خود ببینند و زبان دستوری آن را متوجه بشوند.

    کله قندی؛ غریبه با محدودیت

    شما برای استفاده از کله قندی هیچ محدودیتی ندارید. به این معنا که می‌توانید هم در محیط‌های باز مانند جاده وخیابان و محل پارک خودرو و هم در محیط‌های سربسته مانند فضاهای پارکینگی از کله قندی استفاده کنید.

    اتفاقا استفاده از کله قندی در پارکینگ‌ها به دفعات دیده شده است و کله قندی یک هشداردهنده ترافیکی مناسب محسوب می‌شود، هم از این نظر که محدودیت‌های ترافیکی در محیط پارکینگ را نشان می‌دهد و هم اینکه می‌تواند حریم خصوصی را مشخص سازد.

    تنوع بسیار زیاد رنگ و طرح نیز باعث شده است تا کله قندی هم زیبا باشد و هم جذاب؛ به گونه‌ای که رانندگان وسایل نقلیه به خوبی آن را مشاهده کنند و از راهنمایی آن یا محدویت‌های ایجاد شده توسط آن پیروی کنند. جنس کله قندی نیز به گونه‌ای ساخته شده که سال‌های زیاد در زیر نور آفتاب و بارش برف‌و باران تحمل بیاورد و در برابر ضربه‌های ناشی از برخورد وسایل نقلیه یا جابجایی‌های مرتب، زیاد آسیب نبیند.

    راستی؛ فراموش نکنید که وجود کله قندی و استوانه ترافیکی در شب گاهی بر زیبایی و تنوع رنگ موجود در یک جاده و بزرگراه می‌افزاید و برای رانندگان نیز چشم نواز است.

    کلاه آخر

    نصب کله قندی ترافیکی بسیار راحت بوده و اصولا به صورت دسته‌ای در مکان مشخصی گذاشته شده و احتیاج به وسیله خاصی برای نصب ندارند. با این حال در برخی از مکان‌ها برای جلوگیری از به سرقت رفتن و یا عدم امکان جابجایی توسط اشخاص مختلف، آن ها را با زنجیرهای خاصی به یکدیگر متصل می کنند و مانع حرکت و جابجایی آن‌ها می‌گردند.

    در صورت تمایل به خرید انواع استوانه و کله قندی ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    کله قندی

    malihe
    يکشنبه 6 مهر 1399 - 5:49
    بازدید : 297

    شیک ترین ماشین پلیس های جهان

    ما در مطالب قبلی شما را با انواع چراغ گردان پلیس و هر چیزی که لازم بود راجع به آن بدانید آشنا کردیم. حال میخواهیم شما را با شیک ترین و گران ترین ماشین های پلیس در جهان آشنا کنیم.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌های خودروهای پلیس در سراسر جهان، یکی از مهم‌ترین موارد برای نیروهای نظامی هر کشوری محسوب می‌شود، سارقان، قاچاقچیان و خلافکاران برای گریختن از چنگال قانون حاضراند هر کاری کرده و به هر شکلی فرار کنند، بارها شاهد بودیم که تعقیب‌ و‌گریز نیروهای پلیس با خلافکاران حتی به بیرون از مسیر جاده کشیده شده یا حتی سارقان برای فرار کردن به سمت مخالف خیابان یا بزرگراه‌ها رفته و در حالی که خودروهای عادی از روبه‌رو در حال نزدیک شدن هستند، اقدام به فرار می‌کنند، به همین جهت خودرو‌های پلیس باید از سرعت، قدرت و فرمان‌پذیری بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند تحت هر شرایطی خلافکاران را تعقیب و آنان را غافلگیر کند.

    البته این یک بخش ماجرا است، در بسیاری از مناطق مانند کشورهای حوزه خلیج فارس خودروهای بسیار منحصر‌به‌فرد و گران قیمتی برای نیروهای مقامات بالا رتبه پلیس در نظر گرفته می‌شود، این درحالی است که از این خودروهای پلیس هرگز به شکل جدی استفاده نمی‌شود و در واقع این کار یک حرکتی نمایشی یا تبلیغاتی است، استفاده از ابرخودروهای لوکس برای خودرو پلیس در کشورهای متمول در سال‌های اخیر به یک عادت تبدیل شده و این در شرایطی است که به هیچ وجه برای تعقیب یک خلافکار به صد‌ها اسب‌بخار قدرت این خودروها نیازی پیدا نمی‌شود، اما گاهی این کشورها نمی‌دانند با پول زیاد خود چه کنند و از این راه به دنبال شوآف هستند.

    اما در کشوری مانند آمریکا که آمار خلاف در آن به شدت زیاد بوده و به‌خصوص که تعداد حملات مسلحانه نیز هر روزه در حال افزایش است، نیاز به یک خودرو پلیس پرقدرت بیشتر احساس می‌شود، هر روزه در آمریکا شاهد تعقیب ‌و‌گریزهای مرگبار میان نیروهای پلیس و سارقان و خلافکاران هستیم و به همین جهت نیرو پلیس این کشور سعی می‌کند با استفاده از خودروهای مجهز، جلوی این دست خلاف‌ها را بگیرد.

    در هر صورت هر کشور برای خود منطقی به جهت انتخاب خودرو پلیس و نیروهای انتظامی دارد، در این گزارش به تعدادی از جذاب‌ترین خودروهای پلیس در سراسر جهان خواهیم پرداخت، بیشتر این خودروهای از کشورهای اروپایی، آمریکا و حوزه خلیج‌فارس هستند، با ما همراه باشید:

    با جذاب‌ترین خودروهای پلیس در سراسر جهان آشنا شوید

    خودرو: مرسدس بنز GLE63 AMG کوپه

    کشور: استرالیا

    از زمانی که شرکت Holden آخرین خودرو را برای پلیس استرالیا تولید کرد، نیروهای نظامی این کشور به دنبال جایگزینی بودند و موردی را بهتر از مرسدس GLE63 پیدا نکردند، این خودرو با پیشرانه توربو دوقلو ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر، توانایی تولید ۵۵۷ اسب‌بخار نیرو و ۵۶۰ پوند‌فوت گشتاور را دارد. با این قدرت، خودرو سنگین دو تنی مرسدس در عرض کمتر از ۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ثانیه می‌رسد، نهایت سرعت این مدل نیز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است، پلیس استرالیا در مدت استفاده ۱۲ ماهه از این خودرو، خلافکاران بسیار زیادی را دستگیر کرد.

    خودرو: بی‌ام‌و i8

    کشور: جمهوری چک

    بی‌ام‌و i8 به تنهایی خودرو جذابی است اما زمانی که تبدیل به نیروی پلیس می‌شود جذابیت آن نیز افزایش پیدا می‌کند، البته این خودرو برای جمهوری چک خوش یمن نبود، زمانی که بی‌ام‌و این مدل را به مدت ۶ ماه با سقف حرکتی ۲۰هزار کیلومتر در اختیار نیرو انتظامی چک قرار داد، فکرش را هم نمی‌کرد تها در عرض یک ماه، خودروهای خود را پس بگیرد، یک ماه پس از زمان استفاده پلیس جمهوری چک این خودرو، به علت نقص فنی در چرخ‌ها، تصادف شدیدی رخ داد و به همین جهت طرح استفاده پلیس این کشور از بی‌ام‌و i8 منتفی شد. خودرو هیبریدی i8 در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.

    خودرو: بی‌ام‌و i3

    کشور: آمریکا

    جمع‌و‌جور، چابک و بسیار شکننده، این سه کلمه تعریف پلیس لس‌آنجلس از خودرو الکتریکی بی‌ام‌و i3 است، در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان از خودروهای الکتریکی برای گشت‌زنی در مناطق شهری استفاده می‌شود، البته پلیس لس‌آنجلس تجربه خوبی با بی‌ام‌و i3 نداشت، چالش شارژ این خودرو با هر ۸۰ تا ۱۰۰ مایل استفاده برای پلیس لذت‌بخش نیست، همچنین شهری شلوغ و پردردسری مانند لس‌آنجلس به خوردو پلیس کارآمدتری نیاز دارد، چنین خودرویی برای یک شهر کوچک و آرام بسیار مناسب‌تر است.

    خودرو: هامر H2

    کشور: آمریکا

    چیزی که یک کلانتر تگزاسی نیاز دارد یک هامر پرقدرت است، البته نه یک نسخه عادی از هامر H2، بلکه نسخه تقویت شده ۷.۰ لیتری با ۸ سیلندر و ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت برای کلانتر‌های این منطقه کاربردی است. چرخ‌های حجیم ۲۸ اینچی این مدل موجب می‌شوند تا علاوه بر سرعت، ارتفاع خودرو نیز بالا رفته و تسلط راننده نیز افزایش پیدا کند. هامر H2 در مناطق بین شهری و جاده‌ای تگزاس که خلاف بسیاری در آن رخ می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    خودرو: لامبورگینی هوراکان LP 610-4 Polizia

    کشور: ایتالیا

    تصور ما از ایتالیا کشوری پر از هنر، ثروت و غذا‌های خوشمزه است، اما این کشور خلافکاران و نیرو‌های مافیایی بسیار بزرگ و قدرتمندی دارد که تنها با نسخه ویژه لامبورگینی هوراکان به تله می‌افتند. این کشور از سال ۲۰۰۹ از لامبورگینی گالارادو و در سال‌های اخیر از لامبورگینی هوراکان در نسخه‌های محدود استفاده می‌کند، این خودرو‌ها به یخچال حمل اعضای اهدایی بدن، محفظه اسلحه‌ها، رادار و ردیاب مجهز شده‌اند، لامبورگینی پلیس ایتالیا دارای پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر با ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت است.

    خودرو: لامبورگینی اونتادور

    منطقه: دوبی

    دوبی خودروهای جذابی را برای نیروی پلیس خود انتخاب کرده که یکی از آن‌ها لامبورگینی اونتادور LP700-4 است. این ابرخودرو با پیشرانه ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر، ۶۹۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و صفر تا صد آن تنها در ۲.۹ ثانیه رقم می‌خورد. نهایت سرعت این اونتادور ۳۴۹ کیلومتر در ساعت است.

     خودرو: پورشه ۹۱۸ اسپایدر

    منطقه: دوبی

    ظاهرا پلیس دوبی فیلم‌های تبلیغاتی که در این منطقه ساخته می‌شود و در آن خودرو‌ها در میان آسمان‌خراش‌های این شهر به تعقیب‌و‌گریز می‌پردازند را باور کرده است، پورشه ۹۱۸ اسپایدر یکی از جذاب‌ترین سوپراسپرت‌های جهان است که به عنوان بخشی از خودرو‌های پلیس این شهر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، هرچند بیشتر به نظر می‌رسد چنین خودرویی در این سمت کمتر به اصالت خود که شکستن رکورد‌های سرعت در جاده و بزرگ‌راه‌های بین شهری است باز می‌گردد، اما گشت زدن این نوع خودرو‌ها موجب می‌شود خلافکاران قید دزدی و فرار را زده و این به امنیت شهر کمک می‌کند.

    خودرو: BAC Mono

    منطقه: جزیره من (انگلیس)

    جزیره من یک منطقه نیمه مختار است که در حال حاضر بخشی از ایرلند و انگلیس محسوب می‌شود، این منطقه به واسطه آب ‌و‌ های مطبوع و زمین‌های مناسب، به محلی برای برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی، موتورسواری و حتی دوچرخه‌سواری شده است، از این رو به مناسبت برگزاری رویداد‌های مختلف، گردشگران زیادی به این جزیره مسافرت می‌کنند، پلیس این جزیره برای برقراری امنیت آن از خودرو‌های منحصر‌به‌فرد شرکت انگلیسی BAC استفاده می‌کنند که تنها ۵۸۰ کیلوگرم وزن دارند و با قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار، شتاب صفر تا صد را تنها در ۲.۷ ثانیه طی می‌کند.

    خودرو: آئودی R8

    کشور: پرتغال

    تنها آئودی  R8موجود در ناوگان پلیس پرتغال داستان بسیار جالبی دارد، این سوپراسپرت جذاب در ابتدا توسط انخل دی‌ماریا فوتبالیست مشهور فعلی تیم پاریس‌سن‌ژرمن خریداری شد، پس از مدتی وی خودرو خود را به فردی می‌فروشد که بعد‌ها مشخص می‌شود آن فرد فروشنده مواد بوده و پلیس اموال وی از جمله خودرو او را ثبت و ضبط می‌کند، در ادامه به جای انبار شدن این خودرو، از آن در سیستم نیروی انتظامی پرتغال استفاده می‌شود.

     خودرو: دوج وایپر GTS

    کشور: آمریکا

    این دوج وایپر GTS یک نسخه منحصر‌به‌فرد بوده و داستانی مشابه با آئودی R8 انخل دی‌ماریا دارد، این خودرو مربوط به یکی از خلافکاران منطقه پلینفیلد بود که سعی داشت با دوج وایپر خود از دست ماموران پلیس این منطقه فرار کند، در نهایت با وجود سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعتی این خودرو، فرد خلافکار به دام افتاد، پلیس منطقه نیز برای مجازات وی، خودرو او را ضبط و به ناوگان انتظامی منطقه اضافه کرد. حال دوج وایپر GTS با ۴۴۴ اسب‌بخار قدرت به جای امور خلاف، در خدمت پلیس آمریکا است.

    خودرو: تویوتا لندکروزر

    کشور: ایران

    از سال گذشته تعداد زیادی تویوتا لندکروزر به ناوگان نیرو انتظامی ایران اضافه شد، این لندکروزرها در استان‌های مختلف پخش شده و برای ماموریت‌های سنگین استفاده می‌شوند، در کنار این خودروها، مرسدس بنزهای کلاس E نیز به عنوان برترین خودروهای پلیس ایران برای ماموریت‌های سخت انتخاب شده بودند.

    خودرو: راتق

    کشور: ایران

    اتوبوس ضد شورش راتق یکی از جذاب‌ترین خودروهای پلیس در سطح جهان است، این اتوبوس منحصر‌به‌فرد با امکانات فراوان به عنوان سد معابر جهت مقابله با حملات شورشیان استفاده می‌گردد، این اتوبوس دارای امنیت فوق‌العاده بالایی بوده و به دوربین، سنسورهای مختلف، پرتابگر آب، رنگ، ماده بدبو و مواردی دیگر برای دور کردن اغتشاشگران است، این خودرو توسط نیرو‌های یگان ویژه ایران طراحی و تولید شده است.

    خرید چراغ گردان پلیس

    درا ین مقاله شما را با شیک ترین ماشین های پلیس در ایران و جهان آشنا کردیم. البته که هر ماشین پلیسی نیاز به چراغ گردان دارد تا در موقع مناسب از آن استفاده کند. چراغ گردان پلیس و انواع فلاشر پلیسی در فروشگاه ایمن ترافیک کالا موجود می باشد. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر و یا خرید چراغ گردان پلیس به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

    چراغ گردان

    malihe
    يکشنبه 6 مهر 1399 - 5:30
    بازدید : 285

    آینه محدب چیست و در چه مکانهایی از آن استفاده می شود؟

    آینه محدب ترافیکی، آینه‌ای است که شکل برآمده‌ای داشته و استفاده از آن توانایی دیدن نقاط کور و پر خطر را به رانندگان می‌دهد. در آینه محدب پارکینگی هر چه انحنای آینه بیشتر و با شدت بالاتری باشد دید رانندگان وسیع‌تر خواهد بود. از آن‌جایی که بررسی‌ها نشان می‌دهند که یکی از علل عمده تصادفات نداشتن دید درست و وسیع نسبت به راه‌ها و ندیدن سایر وسایل نقلیه است، آینه محدب ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی پرکاربرد در جاده‌ها و پارکینگ‌ها است که در اغلب مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نقاط کور راه‌ها را به حداقل می‌رساند. به طور جامع می‌توان گفت که استفاده از آینه محدب پارکینگی به منظور بهبود و وسعت دید رانندگان به جلو، عقب و اطراف به کار می‌رود.

    انواع آینه محدب ترافیکی

    خرید آینه محدب ترافیکی مناسب به طور کلی منوط به این است که شما از جنس و انواع آینه محدب پارکینگی اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشید. ویژگی‌های جامع فنی انواع آینه محدب ترافیکی عبارتند از:

     فاصله کانونی انواع آینه محدب ترافیکی با توجه به محل استفاده، نوع کاربرد و درخواست مشتری می‌تواند در اندازه‌های مختلف mm 50، mm 100 و mm 150 باشد.

    ارتفاع استاندارد پایه آینه محدب پارکینگی در اندازه ۱۵۰ سانتی‌متر است.

    عدسی استفاده شده در آینه محدب ترافیکی از نوع شیشه اپتیکی کراوون است.

    کارکرد صحیح آینه محدب پارکینگ وابسته به نحوه نصب آن‌ها است. در صورتی که نصب این نوع تجهیزات ترافیکی به صورت درست و دقیق انجام نشود بازده خوبی نخواهند داشت. توصیه می‌شود که برای نصب آینه محدب ترافیکی از متخصصین مجرب تجهیزات ترافیک نارون  کمک بگیرید.

    آینه محدب بر اساس جنس و شکل انواع مختلفی از جمله آینه سرپیچ جاده، آینه محدب پارکینگ، آینه محدب پلی کربنات، آینه محدب شیشه‌ای، آینه استیل  که در ادامه به توضیح خصوصیات آن‌ها می‌پردازیم.

    آینه محدب شیشه‌ ای

    آینه محدب شیشه ای یکی از انواع آینه محدب ترافیکی است که در اغلب پیچ‌ها، رمپ‌ پارکینگ‌ها و در پیچ و خم آن‌ها به کار می‌رود. آینه محدب پارکینگی وضوح را بالا می‌برد و به علت خصوصیات فنی منحصر به فردی که دارد، استفاده از آن در جاده‌ها پیشنهاد می‌شود.

    انواع آینه محدب

    با وجود این‌که این آینه تصویری با وضوح بالا و شفاف را به رانندگان می‌دهد اما حساسیت بالایی در مقابل ضربه داشته و به سرعت شکسته می‌شود. همچنین نسبت به دیگر انواع آینه محدب ترافیکی وزن بیشتری داشته و نصب و حمل و نقل آن چندان راحت نیست. البته وضوح بالای آن در اغلب موارد بر عیوب آن غلبه می‌کند.

    از انواع مختلف آینه محدب شیشه ای می‌توان آینه محدب ترافیکی فریم دار و آینه محدب ترافیکی بدون فریم را نام برد. شاید برای شما سوال شود که میان دو آینه محدب ترافیکی فریم دار و بدون چه تفاوتی وجود دارد؟

    این دو نوع آینه محدب ترافیکی تنها در شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. آینه محدب ترافیکی فریم دار در مقایسه با آینه محدب ترافیکی بدون فریم به علت قابی که دارد، ضربه‌پذیری بیشتری داشته و مقاوم‌تر است. با این حال، شایان ذکر است که آینه محدب ترافیکی بدون فریم علیرغم آسیب‌پذیر بودن میدان دید بیشتری را به افراد می‌دهد و به همین علت انتخاب بسیاری از افراد است.

    همچنین، انواع آینه محدب شیشه ای در اندازه‌های مختلف، با قطرهای ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سانتی‌متری برای استفاده در مکان‌های عمومی و خصوصی به فروش می‌رسند.

    آینه محدب پلی کربنات

    همانطور که از اسم این آینه مشخص است، در بدنه آن از پلی کربنات، پلیمر و یا … استفاده شده است. این آینه در اندازه‌های مختلف با قطرهای ۶۰ و ۸۰ سانتی‌متری و با ویژگی‌های خاص عرضه می‌شود. آینه محدب پلی کربنات به علت جنسی که دارد، در مقابل ضربه مقاوم است، به راحتی نمی‌شکند و از آینه محدب شیشه ای ۲۰۰ بار ضربه‌پذیری بیشتری دارد. همین خصوصیت موجب شده است تا آینه محدب پلی کربنات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    آینه محدب فریم دار

    یکی از ضعف‌های این آینه، قیمت تمام شده آن است که به علت نوع مواد به کار رفته در بدنه آینه شیشه ای گران‌تر است و به همین علت برخی از خریداران از خرید آن کناره گیری می‌کنند. ضعف دیگر، عدم مقاومت در برابر خراشیدگی است، در حالیکه آینه محدب شیشه ای به دلیل سختی بالای شیشه در برابر بسیاری از خراش‌ها بسیار مقاوم است. این ضعف آینه محدب پلی کربنات موجب شده است که تمیزکردن آن مشکل شود. امروزه با استفاده از مواد و روش‌های ویژه‌ می‌توان آینه‌های محدب پلی کربناتی تهیه نمود که در مقابل خراشیدگی مقاوم باشند و شست و شو و تمیز کردن آن‌ها با آب و پارچه آسان شود.

    شایان ذکر است که آینه محدب پلی کربنات در مقابل تغییرات دمایی و آب و هوایی و سایر آسیب‌های گوناگونی که ممکن است در فضای آزاد به آن وارد شود مقاوم است. آینه محدب پلی کربنات نیز در دو نوع آینه محدب ترافیکی فریم دار و آینه محدب بدون فریم ارائه می‌شوند. از جمله این آینه های تولید شده توسط تجهیزات ترافیک نارون می‌توان به مورد  آینه محدب فریم دار پلی کربنات قطر ۸۰ اشاره کرد.

    آینه محدب اکرولییک

    یکی از تجهیزات ایمنی که برای آسان ساختن عبور و مرور و تردد ماشین آلات سنگین از جمله لیفتراک در انبارها و سایر محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند انواع آینه محدب الکرولییک هستند. این نوع آینه محدب پارکینگی ترافیکی دید را در نقاط کور وسعت می‌بخشد و تصادفات و برخوردها را تا حد زیادی خنثی می‌کند. تصویری که آینه محدب اکرولییک به رانندگان می‌دهد نسبت به سایر آینه‌ها ۲۰% کیفیت و وضوح بالاتری داشته و وسعت دید رانندگان را افزایش می‌دهد.

    یکی از مهمترین مزیت‌های آینه محدب آکرولییک قیمت آن است که نسبت به انواع آینه محدب ترافیکی موجود در بازار مناسب‌تر و ارزان تر بوده و با توجه به سایر مزایایی که دارد خرید آن توصیه می‌شود. از جمله معایب این آینه می‌توان مقاومت کم آن در برابر ضربه و به طبع آن مشکل بودن شست و شو و تمیز نمودن آن اشاره کرد. از آن‌جایی که با کوچکترین ضربه‌ای شکسته می‌شود استفاده از آن در محیط‌های عمومی و باز توصیه نمی‌شود.

    آینه محدب استیل

    یکی دیگر از انواع آینه محدب پارکینگی می‌توان آینه محدب استیل را نام برد که در آن از فولاد زنگ نزن با مقاومت بالا و درنتیجه قیمت بالا استفاده شده است.

    قیمت آینه محدب

    جدای از قیمت بالای فولاد، فرآیند جلا، صیقل و ایجاد بازتاب در این آینه محدب ترافیکی موجب بالاتر رفتن هزینه می‌شود. همچنین در صورت وارد شدن ضربه و عیب به آینه محدب، هزینه‌های تعمیر آن بالا خواهد بود.

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا انواع آینه محدب ترافیکی را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای اطلاع از قیمت آینه محدب ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب آینه محدب با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    آینه محدب

    malihe
    يکشنبه 6 مهر 1399 - 5:08
    بازدید : 321

    عجیب ترین های تابلوی راهنمایی در جهان

    خرید تابلوی راهنمایی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود. کشورهای مختلف در جهان، هر کدام فرهنگ و سبک زندگی مختص به خود را دارند. نتیجه‌ همین مساله ظهور علائم و نشانه‌هایی در فرهنگ رانندگی کشورهاست که ممکن است برای افراد در سایر نقاط جهان عجیب و غریب باشد. در این نوشته سعی می‌کنیم به تابلوهای رانندگی عجیبی که در جهان وجود دارد، نگاهی بیندازیم:

    تابلوی مسیر عبور گوزن

    این تابلو برای نشان‌ دادن مسیر عبور گوزن‌ها قرار داده شده. اما شاید عجیب ترین نکته در مورد این تابلو این است که دره وضع افتضاحی دچار شده و گوزن ماشین را تماشا میکند. قسمت عجیب آن این است که چرا نتیجه برخورد یک گوزن با یک خودرو، این چنین صحنه‌ای خواهد بود؟

    تابلوی زامبی‌ها

    تابلوهای متصل به شبکه، توسط کامپیوترها و از فواصل دور تنظیم می‌شوند. در این مورد خاص یک هکر با تغییر متن تابلوی اصلی، صحنه‌ جالبی را رقم زده است. زامبی‌ها جلوتر هستند، مراقب باشید.

    تابلوی اقامت‌گاه مخفی هسته‌ای

    شاید در نگاه اول تابلوی رانندگی بالا طبیعی به نظر بیاید. واقعیت این است که اگر خط آخر آن را جدا کنیم، با یک تابلو استاندارد رانندگی سروکار داریم. اما مساله این است مکان‌های سری، تابلو ندارند.

    تابلوی میدان در میدان

    ۵ میدان در دل یکی؛ تجربه‌ی عجیبی خواهد بود. شاید به شکلی بتوان این تابلو را عجیبترین تابلوی این پست دانست. از لحاظ رانندگی توجیه خاصی برای ایجاد چنین میدانی وجود ندارد، اما گاهی وقتها بعضی مسائل توجیه خاصی ندارند.

    تابلوی ترمز ویلچر

    شاید باور نکنید، اما هدف از این تابلوی عجیب این است که ترمز خودرو را چک کنید. اینکه ترمز ویلچر در این شیب شما را از دست تمساحی که انتهای مسیر است، نجات می‌دهد یا خیر، مساله‌ای است که باید از طراح تابلو پرسید.

    تابلوی هیچ‌کاری نکنید

    معمولا در خیابان‌ها شما نهایتا با ۴ گزینه مواجه هستید. مستقیم بروید، بپیچید یا از همان مسیری که آمدید برگردید. اما اگر هیچ کدام از کارها را نتوانید انجام دهید، چه می‌شود؟ این تابلو دقیقا می گوید که هیچ کاری نکنید.

    با برخی از عجیب ترین تابلوهای راهنمایی در جهان آشنا شدید. البته که ما در کشورمان عجیب تر از این ها را داریم.

     برای خرید تابلوی راهنمایی رانندگی چه کنیم؟

    تابلوی راهنمایی بیشتر از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و رنگ الکترواستاتیک زده شده به آنها طول عمر بالایی دارد. قیمت تابلوی راهنمایی و رانندگی بسته به اندازه تابلو متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    تابلوی راهنمایی

    malihe
    يکشنبه 6 مهر 1399 - 4:41
    بازدید : 313

    سرگذشت چراغ های راهنمایی رانندگی از گذشته تا کنون

    چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و خرید چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد.

    چراغ راهنمایی در ایران

    در ایران نخستین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ۳۰ در تقاطع‌های سپه ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی، دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب شد ولی قبل از نصب این چراغ‌ها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آنها بود، کوله پشتی در پشت مامور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت.

    بالاخره در سال‌های ۳۹ و ۴۰ تقاطع‌های شهر تهران به مرور به نسل جدید چراغهای راهنمایی مجهز شدند. نسل اول چراغ‌های راهنمایی و رانندگی که در شهر تهران راه‌اندازی شدند مجهز به فانوس‌های لامپی کوچک بودند که از دید کافی به خصوص در ساعات میانی روز و در نور شدید آفتاب برخوردار نبود ضمن آنکه به دلیل عدم طراحی مناسب سیستم برق رسانی و استفاده از روش کابل کشی هوایی برای تأمین انرژی، درصد بروز اختلال در سیستم برق آنها بسیار بالا بوده و خاموشی مکرر چراغ‌های راهنمایی در تقاطعات اجتناب ناپذیر بود.

    کنترل این نسل از چراغ‌های راهنمایی به صورت غیر خودکار و توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی صورت می‌گرفت و تنها معیار تصمیم گیری آنها برای تغییر وضعیت چراغ، مشاهداتشان از وضع ترافیک در تقاطع مربوطه بود. میزان زمان سبز و قرمز نیز بسته به نظر همین مأموران پلیس تعیین می‌شد.

    تحول دیگر در طول این دوران، راه‌اندازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی زمان ثابت بود که در آنها مدت زمان فاز سبز و قرمز برای هریک از مسیرهای منتهی به تقاطع از قبل تعیین می‌شد و این زمان‌بندی فارغ از تغییرات حجم ترافیک در ساعات مختلف شبانه روز به صورت یکسان اعمال می‌شد.

    در سال ۱۳۷۱ با توجه به لزوم گسترش، بهینه‌سازی و ایجاد دگرگونی در تجهیز تقاطع‌ها به چراغ‌های راهنمایی مبتنی بر نگرش فنی و مهندسی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و سازماندهی نظام مند زمینه نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از چراغ‌های راهنمایی، مسئولیت طراحی، نصب و راه‌اندازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر تهران به عهده شهرداری تهران گذاشته شد. تولید کننده عمده این محصول شرکت پیام نور خودرو در ایران می‌باشد.

    خرید انواع چراغ راهنمایی

    همانطور که گفتیم چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. اما خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد.

    در فروشگاه  ایمن ترافیک کالا  شما می توانید انواع چراغ راهنمایی را بر اساس نیاز خیابان مد نظرتان مشاهده نموده و خریداری کنید و در صورت نیاز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    چراغ راهنمایی

    malihe
    يکشنبه 6 مهر 1399 - 4:20
    بازدید : 338

    بشکه ترافیکی

    یکی دیگر از تجهیزات ایمنی در جاده ها بشکه ایمنی می باشد که کاربرد اساسی در امنیت جاده ها و بزرگراه ها دارد با اینکه امروزه اکثرا خودروها از تجهیزات سنسور استفاده می کنند اما بازهم نباید از این محصول غافل شویم چون این محصول بسیار ضروری است که باید از آن استفاده شود. قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. وظیفه بشکه ایمنی جدا کننده ببین دو راهی می باشد کاربرد دیگر آن در دور برگردان ها می باشد .

    همچنین کاربرد دیگر این محصول در کم کردن و سبک کردن ترافیک می باشد  و می تواند خطر های احتمالی در خیایان ها به راننده ها گوشزد کند کاربرد اساسی این محصول در جاهایی که در حال ساخت و ساز می باشد کاربرد دارد. مثلا در جاده هایی که در حال تعمیر هستند کاربرد بیشتری دارد.

    مشخصات کلی بشکه ایمنی

    همانطور که گفتیم کاربرد این محصول بیشتر در جاده ها و خیابان ها و مسیر هایی که منتهی به دور برگردان می شود می باشد ولی اگر بخواهیم کلی تر صحبت کنیم این محصول در مکان هایی که حادثه اتفاق می افتد هم کاربرد دارد و بیشتر به عنوان یک تابلو خطر کاربرد دارد مثلا بین دوراهی درجاده ها اگر دقت کنید بشکه ایمنی را مشاهده می کنید .که به رانندگان هشدار اینکه راه جدا می شود را میدهد یا اینکه جاده یک طرفه است .

    همچنین این محصول با قطر یکسان و اندازه بین 100 و 105 سانتی متر تولید می شود و از یک شبرنگ در بالایی آن استفاده می شود که رانندگان در شب از آن اطلاع پیدا کنند جنس این محصول از pvc فشرده  آنتی استاتیک می باشد

    ساختار بشکه ایمنی

    یکی از ویژگی های مهم  این محصول انعطاف پذیر بودن آن است و همچنین خاصیت ضربه گیری در برابر وسایل نقلیه دارد به همین دلیل است که طول و استقامت زیادی دارد و همچنین کاربرد زیادی در جاده ها دارد

    این محصول در رنگ های مختلفی عرضه می شود که تنوع رنگ بالایی نیز دارد  همچنین از بشکه ترافیکی در جاده ها کم رفت و آمد نیز استفاده می شود که با استفاده از این وسیله میتوان خطراتی مثل تصادف را کاهش داد .

    بشکه ترافیکی دست دوم

    این محصول از نامش هم پیداست بیشتر ساختمان های در حال احداث و ساختمان های عمرانی از این وسیله بسیار استفاده می کنند و بعد از اتمام کار دیگر استفاده نمی کنند همانطور که در مطالب قبل به شما گفتیم این وسیله از مواد خوبی ساخته شده که عمر طولانی دارد به همین دلیل بعد از استفاده دور ریخته نمی شود و در قسمت های  دیگر نیز استفاده می شود .

    بشکه ایمنی ترافیکی زرد رنگ

    همانطور که از نامش پیداست این وسیله کاربرد اساسی در روز و شب دارد آن هم بخاطر رنگی که دارد به همین دلیل است که برروی آن شبرنگی قرار می گیرد که رانندگان متوجه این وسیله شوند .

    قیمت بشکه ترافیکی

    در این مقاله سعی کردیم خیلی کوتاه و مختصر در مورد بشکه ایمنی با شما عزیزان صحبت کنیم همچنین در مورد انواع این محصول و کاربردهای آن صحبت کردیم امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید .

    برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    بشکه ایمنی

    malihe
    سه شنبه 1 مهر 1399 - 6:47
    بازدید : 337

    تقسیم‌بندی آینه‌های محدب ترافیکی از لحاظ شکل بدنه

    خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. حالا تقسیم بندی آینه های محدب را از نظر شکل ظاهری بررسی کنیم.

    آینه‌های محدب بدون فریم

    اصولاً در مکان‌های سرپوشیده همچون پارکینگ‌، انبار و سوپرمارکت‌های بزرگ از آینه‌های محدب بدون فریم (ابرو) استفاده می‌شود.

    آینه‌های محدب فریم‌دار

    در فضاهای باز مانند جاده‌ها و خیابان‌ها از آینه‌های محدب فریم‌دار استفاده می‌شود، وجود فریم از برخورد قطرات باران و نور مستقیم خورشید به آینه جلوگیری می‌کند، و از این طریق با افزایش محدوده دید رانندگان باعث کاهش احتمال تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها می‌شود. آینه‌ محدب فریم‌دار، به‌واسطه وجود فریم از برخورد قطرات باران و برف به آینه جلوگیری می‌کند. آینه محدب فریم‌دار مناسب نصب در کلیه فضاهای باز می‌باشد.

    آینه‌ی محدب شیشه‌ای

    استفاده از این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه در مجاورت رطوبت ممکن است لک شوند، و همچنین به لحاظ مقاومت پایین‌شان نسبت به تغییرات دما، در مکان‌های سرپوشیده از جمله؛ پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و به‌طور کلی مکان‌هایی که نیاز به دید بالایی دارند، متداول‌تر است. یک لایه لاستیکی مقاوم، جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در اطراف آینه‌ی محدب شیشه‌ای تعبیه شده است.

    آینه‌ی محدب پلی‌کربنات

    این نوع آینه‌ها به لحاظ مقاومت بسیار بالایی که دارند، هم در مکان‌های سرپوشیده، و هم در جاده‌‌های بین شهری، تونل‌ها، خیابان‌های درون شهری و سر پیچ جاده‌ها استفاده می‌شوند، لذا به‌واسطه دید وسیعی که برای رانندگان، در نقاط کور، و یا پیچ‌های تند جاده‌ها فراهم می‌کنند، به کاهش تصادفات و حوادث کمک شایانی خواهند کرد.

    آینه‌ی محدب استیل

    این  نوع از آینه‌ها، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر ارائه بهترین جلوه دید به راننده، در فضای باز نیز، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی هستند، از این جهت در صورت برخورد خودروهای معمولی و یا سنگین، امکان شکستن و ضربه خوردن به آن‌ها کمتر از انواع دیگر است. آینه‌های محدب استیل، با قطرهای ۶۰ و ۸۰ سانتیمتر، در کلیه فضاهایی با دید پایین (فضاهای بسته و یا باز) قابل نصب می‌باشد.

    آینه‌‌ی محدب اکریلیک

    این نوع آینه‌ی محدب نیز نشکن بوده و از انواع مقاوم به‌شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ‌هایی که نقاط کور بسیاری دارند به‌کار می‌آید. نصب این آینه در انبار به لیفتراک‌هایی که در لاین‌های باریک در حال حرکت هستند این امکان را می‌دهد که با دید وسیع‌تری در داخل انبار حرکت نمایند. این آینه‌ها ضد بخار بوده، و کیفیت و دوام بالاتری نسبت به آینه‌های شیشه‌ای دارند.

    خرید آینه محدب ترافیکی و پارکینگ

    اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به خرید آینه محدب می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    آینه محدب

    malihe
    سه شنبه 1 مهر 1399 - 6:14
    بازدید : 289

    آشنایی با برخی از مدل های چراغ پلیس

    چراغ پلیس یکی از ضروری‌ترین تجهیزات پلیس است که هنگام خرید آن توجه به نکاتی مانند شدت نور و رنگ نور مناسب چراغ، برند معتبر و مناسب، نوع چراغ پلیس و کاربرد آن مهم می‌باشد. همچنین در خرید چراغ پلیس توجه به این نکته که استفاده از این نوع تجهیزات منع قانونی نداشته باشد و یا اختلالی در کار پلیس وارد نکند بسیار حائز اهمیت است.

    لایتر پلیس

    یک مدل از چراغ های پلیسی لایترهای پلیسی می‌باشند که برای روشن کردن محدوده مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لایتر چراغ پلیس ممکن است روی سیستم خودروها و یا در صورت نیاز روی کاپوت و یا سقف خودروها نصب شوند. از مزیت های این دسته از چراغ ها می‌توان به این مطلب اشاره کردکه به نیروهای پلیس کمک می‌کند در شب دید بهتری داشته باشند.

    چراغ فدرالی

    ریشه اسم این این دسته از چراغ های پلیس، به محل استفاده از آن‌ها برمی‌گردد.زیرا برای بار اول توسط پلیس فدرال آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. قدرت پرتاب نور منحصر به فرد این دسته از چراغ ها.آن‌ها را از دیگر چراغ ها متمایز می‌کند. محل نصب چراغ فدرالی روی داشبورد و پشت شیشه جلو می‌باشد.و در حالت استاندارد از لامپ های آبی و قرمز در این چراغ استفاده می‌شود.

    چراغ مگنتی آژیر دار دو قلو

    از ابزار‌های پرکاربرد هشدار دهنده در تجهیزات پلیس می‌توان به چراغ مگنتی آژیر دار اشاره کرد. این دسته از چراغ ها علاوه بر نور، آژیر نیز دارند.که باعث می‌شود توجه بیشتری به حضور پلیس جلب شود. از مهم‌ترین مزایای این دسته چراغ ها می‌توان به راحت بودن نصب آن اشاره کرد.

    فلاشر جلو پنجره

    این دسته از فلاشر ها با فلاشر پلیس.تفاوت چندانی نداشته ولی تفاوت اصلی آن، این است.که محل استفاده از این چراغ ها تنها در جلو پنجره می‌باشد.

    چراغ پلیسی جلو پنجره

    این دسته از چراغ ها نیز ساختاری مشابه با چراغ پلیسی داشته.ولی همان طور که از نامش مشخصی تنها می توان از آن ها برای جلوی پنجره استفاده کرد.و استفاده از آن‌ها در محل‌هایی مانند سقف و یا کاپوت غیر اصولی است. چراغ پلیسی جلو پنجره به منظور تاثیر بیشتر و دید بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد که چراغ پلیسی ال ای دی جلو پنجره از پرکاربردترین انواع چراغ های پلیسی جلو پنجره است.

    استفاده از چراغ پلیسی در خودرو های شخصی

    استفاده از چراغ پلیسی تنها به ماشین های پلیس محدود نمی‌شود.و افراد دیگری هم می‌توانند از آن ها برای خودرو‌های خود استفاده کنند. چراغ های پلیسی دارای انواع بسیار گوناگونی هستند.و هر کدام از آن‌ها برای کاربرد مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید چراغ پلیسی برای خودروهای شخصی خود را دارید.با محدودیت‌های زیادی رو به رو هستید.و باید مجوز های لازم را از نهادهای مربوطه مانند نیروی انتظامی و پلیس +10 را دریافت کنید.

    قوانین استفاده از چراغ پلیسی

    قانون در مورد استفاده از چراغ پلیسی و سایر لوازم آن‌ها اظهار دارد.که فروش این تجهیزات با مجوز قانونی مشکلی ندارد.حتی افراد عادی نیز می‌توانند.برای خرید آن‌ها اقدام کنند، اما استفاده از تجهیزاتی که در کار پلیس تداخل ایجاد کنند.از لحاظ قانونی ممنوع بوده.و می‌تواند قابل پیگیری باشد.

    راهنمای خرید چراغ پلیس

    مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. برای خرید انواع چراغ گردان پلیس و آگاهی از قیمت چراغ گردان امداد می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و یا با شماره های مندرج داخل سایت تماس حاصل نمایید.

    چراغ گردان پلیس

    malihe
    سه شنبه 1 مهر 1399 - 5:57
    بازدید : 405

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 180
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه